Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гірін І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Гірін В. С. 
Аналіз сучасного стану безпеки та комфортності пасажирських автоперевезень в Україні [Електронний ресурс] / В. С. Гірін, І. В. Гірін // Вісник Криворізького національного університету. - 2017. - Вип. 45. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2017_45_25
Автомобільний транспорт розвивається в усьому світі швидкими темпами, що приводить не тільки до забруднення навколишнього середовища, а й до підвищення дорожньо-транспортних подій, причому не тільки в міських умовах, а й за їх межами. Тому проблеми підвищення безпеки на автошляхах і при перевезенні пасажирів є надто актуальним завданням. Наведено основні фактори, що впливають на безпечну експлуатацію автомобільного транспорту, а також основні причини дорожньо-транспортних подій. У тому числі і перевищення швидкості руху, порушення правил маневрування, проїзду перехресть, недотримання дистанції, перехід пішоходами в неустановлених місцях. Управління автомобілями в нетверезому стані, виїзд на зустічну полосу, нестандартна поведінка пішоходів, порушення проїзду пішоходних переходів, пішоході у нетверезому стані, дорожні умови, природні випадки. Наведено аналіз зазначених факторів и подано їх відсотковий вміст. До причин дорожньо-транспортних подій наведено додаткові фактори: не сертифіковані автобуси, що здійснюють перевезення, несправний або зношений стан транспортного засобу, низька кваліфікація, втомленість водія, морально зношенні транспортного засобу, порушення правил перевезення і неадекватна поведінка пасажирів. Надано статистику дорожньо-транспортних подій проведено їх аналіз, подана статистика травматизму дітей на дорогах і основні причини. Наведено досвід країн Євросоюзу зі зниження травматизму на автомобільному транспорті. Описано основні недоліки роботи громадського транспорту з огляду пасажирів: агресивна поведінка водіїв на дорозі, невміння та безвідповідальність їх поведінки, антисанітарія і дискомфорт рухомого складу, грубість деяких пасажирів, затримки та збої роботи транспорту, підвищені розмови з мобільних телефонів та ін. Надано рекомендації з покращання безпеки на автодорогах України, у тому числі з оптимізації маршрутів, обгрунтованого призначення кожного виду рухомого складу, підвищення кваліфікації керівного складу транспортних організацій. Представлено загальні висновки з вирішення актуальної задачі зі зниження аварійності та безпеки на автомобільному транспорті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.807 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Філатов С. В. 
Максимізація відповідності зовнішніх та внутрішніх факторів руху великовантажних кар’єрних автосамоскидів як метод оптимізації їх роботи [Електронний ресурс] / С. В. Філатов, І. В. Гірін, С. О. Жуков, В. С. Гірін // Гірничий вісник. - 2016. - Вип. 101. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/girvi_2016_101_7
Наведено результати досліджень щодо зменшення коефіцієнту опору кочення великовантажного кар'єрного автосамоскида за рахунок застосування нового поперечного профілю кар'єрної автодороги. Розкрито механізм впливу профілювання поверхні руху на енергетичні показники руху автосамоскида, а також - характер зміни плями контакту колеса з дорогою залежно від характеристик гуми та умов її деформування. Наведено діючі технічні умови на повний комплект тягового обладнання великовантажного кар'єрного автосамоскида, а також методи визначення швидкості руху останнього з урахуванням зміни параметрів поперечного профілю кар'єрного шляху. Зазначено, в якому напрямку зосереджуються наукові пошуки авторів: не тільки удосконалення запропонованих у попередні періоди методів і методик, але і самих підходів щодо пояснення механізму деформування великорозмірної гумової шини максимально навантаженого колеса при русі поверхнею змінного поперечного профілю з різними деформаційними та фрикційними характеристиками. Представлено методику проведення досліджень та їх результати, а також подано блок-схему основних реальних напрямків технічно можливого та технологічно доцільного підвищення швидкості руху усереднено типового великовантажного кар'єрного автосамоскида. Зосереджено увагу на дослідженні впливу на параметри руху великорозмірного колеса характеру кривизни утворюючих профілю дороги, на відміну від досліджених раніше прямолінійних утворюючих. Доведено, що на експлуатаційну швидкість кар'єрного автосамоскида найбільш суттєво впливають: кут поперечного, відповідного колісним парам, центральносиметричного нахилу поверхні та ширина автодороги, а також значно залежні від цього коефіцієнти опору кочення та зчеплення шин. Запропонована методика дозволяє значно розвинути теоретичне обгрунтування експериментально підтвердженої гіпотези про зменшення коефіцієнту опору кочення при ввігнутому профілі кар'єрної автодороги. Також зменшення коефіцієнта опору кочення дає можливість знизити величину тяги та потужності на ведучих колесах великовантажного кар'єрного автосамоскида, що підвищує машинний ресурс для виконання додаткових обсягів перевезень. Оскільки транспортну роботу можна виконувати з меншими показниками потужності двигуна самоскида, то це в свою чергу забезпечує і зменшення енерговитрат - об'ємів пального на транспортування заданих обсягів гірничої маси.
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.225 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Гірін В. С. 
Про перспективи доцільності використання екологічно чистих видів автомобільного пального в Україні [Електронний ресурс] / В. С. Гірін, І. В. Гірін // Вісник Криворізького національного університету. - 2016. - Вип. 43. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2016_43_18
У всьому світі автомобільний транспорт розвивається швидкими темпами, і як наслідок, забруднюється довкілля, особливо у розвинених регіонах та прилеглих територіях. Дана обставина потребує необхідності проведення аналізу рівня небезпеки продуктами, які виділяються при роботи двигунів внутрішнього згоряння при їх використанні. Основним джерелом продуктів забруднення є автомобільні пального, яких в останні роки з'явилося у великій їх різноманітності, у тому числі бензини різних марок, дизельні пального, що одержуються з різної початкової сировини і їх сумішей в різноманітних поєднаннях. З'явилося багато альтернативних видів пального, таких як газоподібні вуглеводні, різні спирти, ефіри, водень, біоетаноли, радіоактивні речовини і ін. Важливою обставиною є при цьому показники економічного характеру. Про питання доцільності й перспективи використання альтернативних видів автомобільних палив в Україні думки багатьох фахівців розходяться. Фахівці правління Біоенергетичної асоціації України відносяться критично до виробництва біоетанолу і біодизеля в нашій країні через те, що значна частина автотранспорту не пристосована за технічними характеристиками до використання сумішевих моторних палив, при цьому не виконуються норми Енергетичного співтовариства по вихлопу парникових газів, а також вищій вартості одиниці енергії. В УкрНДІ "Автотранспроект" проведено дослідження про дію етанолу на різні матеріали і встановили, що при змісті 7 % етанолу в біопаливі не робить негативного впливу на процеси згорання, а при змісті більше 10 % картина протилежна і вимагається адаптація до нього паливних систем. У представленій роботі проведень аналіз досвіду Європи, де біопального застосовуються вже багато років, а також повідомлень Національного інституту стандартів і технологій США Київський інститут споживчих експертиз встановив, що при використанні сумішей бензину з етанолом потужність двигуна може підвищуватися, але з одночасною витратою пального. Фахівці ж компанії "Техсервис" стверджують, що змін при експлуатації двигунів внутрішнього згорання не встановлено, а негативне наслідки пов'язані з неякісним продуктом. Що стосується думки інших вітчизняних фахівців, то вони стверджують, що при вмісті в бензині 40 % етилового спирту кількість шкідливих речовин порівняно зі звичайним бензином потужність двигуна підвищується на 3 - 4 %, а витрата пального при цьому на 8 %. У результаті наведеного вище виникла необхідність провести огляд і аналіз опублікованих робіт в цьому напрямі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.698 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Гірін І. В. 
Аналіз систем управління кутом випередження запалювання зі зворотним зв'язком по детонації в автомобільних двигунах [Електронний ресурс] / І. В. Гірін // Гірничий вісник. - 2013. - Вип. 96. - С. 229-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/girvi_2013_96_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 651.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гірін В. С. 
Сучасний стан електромобільного транспорту та його перспективи в Україні [Електронний ресурс] / В. С. Гірін, І. В. Гірін // Гірничий вісник. - 2017. - Вип. 102. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/girvi_2017_102_6
Мета роботи - комплексне дослідження сталого стану електромобільного транспорту з зазначенням проблем, які потрібно терміново вирішувати для того, щоб електричні автомобілі стали повноцінною заміною традиційним машинам з ДВС в Україні. Використано аналітичні дослідження та аналіз статистичних залежностей та показників. Наукову цінність представляє аналітичне оцінювання потенціалу електромобільного ринку України та можливостей його активного інфраструктурного розвитку за рахунок скасування мита та спрощення процедури сертифікації та створення державної програми по електрифікації автомобільного транспорту та динамічного зростання кількості електричних авто на дорогах. Обгрунтовано, що ціни на електрокари безпосередньо залежать від урядових субсидій, і рівень державної підтримки грає головну роль у розвитку електротранспорту і безпосередньо впливає на політику автовиробників, яким поки вигідніше продавати традиційні автомобілі з ДВС не враховуючи, що продаж електромобілів дозволить державі реалізовувати програму по збереженню екології та ресурсозбереженню в Україні, якщо висувати автовиробникам особливі екологічні вимоги. Обгрунтовано, що істотної стимуляції збільшення попиту на електромобілі в Україні необхідно досягти для двох чинників. Перший - погіршення ситуації з вичерпаними енергоресурсами (зростання цін на бензин в декілька разів, загрозлива ситуація з цінами на газ та інші енергоносії, близький кінець запасів нафти і газу в усьому світі). Другий - технологічний прорив, в результаті якого електромобілі стануть більшдешевими і зручними, з одночасним вкладанням коштів в розвиток інфраструктури - головним чином в створення мережі зарядних станцій. Виконано порівняльний аналіз застосування електромобілів і традиційних автомобілів в міських умовах експлуатації з урахуванням інфраструктурних особливостей міст України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.978 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Пахомов В. І. 
Дослідження характеристик ефективності екскаваторно-автомобільних комплексів на кар'єрах Кривбасу [Електронний ресурс] / В. І. Пахомов, І. В. Гірін, М. Г. Пристинський // Вісник Криворізького національного університету. - 2018. - Вип. 47. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2018_47_16
Мета роботи - комплексне дослідження сталого стану транспортування гірничої маси при відкритому способі видобутку корисних копалин гірничо-металіргійних комплексів Кривбасу з зазначенням проблем, які потрібно вирішити для підвищення виробничої потужності технологічного кар'єрного автотранспорту. Виконано аналітичні дослідження з використанням вітчизняних статистичних показників стосовно подальших перспектив оптимізації екскаваторно-автомобільних комплексів великої потужності. Застосовано комплексний підхід, що включає узагальнення і аналіз літературних джерел і досліджень в галузі автомобільного кар'єрного транспорту. Використано комплекс методів: узагальнення матеріалів раніше виконаних робіт; експертний аналіз; аналіз досвіду розробки розкривних порід і залізних руд в умовах Кривбасу; методи прикладної математики і математичної статистики; техніко-економічні аналіз з використанням вартісних параметрів. Наукова новизна роботи полягає в наступному: в критерії прийняття рішень щодо розподілу самоскидів по пунктах навантаження врахований запропонований в роботі параметр аналітичної залежності взаємозв'язку коефіцієнтів використання часу екскаватора і автосамоскидів; обгрунтовані залежності оптимальної кількості закріплених за екскаватором автосамоскидів від відстані перевезення гірничої маси і, відповідно, оптимальної величини при цьому коефіцієнта використання часу екскаватора, що відрізняється тим, що її використання мінімізує втрати від простоїв обладнання для різної кількості працюючих самоскидів, а також дозволяє формувати набір оптимальних значень параметрів пріоритетності екскаваторів. Дослідження, проведені в даній роботі, надають можливість моделювання та оптимізації різних ситуацій при застосуванні екскаваторно-автомобільних комплексів з урахуванням специфіки технологічних факторів і гірничо-технічних умов конкретних підприємств. Використання запропонованих аналітичних досліджень дає можливість підвищити експлуатаційну продуктивність екскаваторно-автомобільних комплексів за рахунок зниження простоїв обладнання і в результаті цього збільшити продуктивність кар'єра в цілому. За рахунок проведених аналітичних досліджень характеристик екскаваторного-автомобільних комплексів одержані залежності оптимальної кількості закріплених за екскаватором автосамоскидів від відстані перевезення гірничої маси. Встановлено, що при оптимальній кількості закріплених автосамоскидів забезпечується максимальна продуктивність забійного екскаватора Розглянуті можливі напрямки досліджень, впровадження результатів яких дозволило б досягти підвищення виробничої потужності екскаваторно-автомобільних комплексів при відкритому способі розробки родовищ корисних копалин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 506.746 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Гірін І. В. 
Можливості інтенсифікації процесу електрифікації авторинку України [Електронний ресурс] / І. В. Гірін // Вісник Криворізького національного університету. - 2018. - Вип. 47. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2018_47_26
Мета роботи - комплексне дослідження сталого стану ринку електромобільного транспорту з зазначенням проблем, які потрібно вирішити для інфраструктурного напрямку розвитку вітчизняного ринку електрокарів, внаслідок чого електричні автомобілі складуть повноцінну конкуренцію традиційним машинам з ДВС в Україні. Виконано аналітичні дослідження з використанням вітчизняних статистичних показників стосовно подальших перспектив розвитку електромобільного транспорту. Використано комплексний підхід, що включає узагальнення і аналіз літературних джерел і досліджень в галузі автомобільного транспорту. Наукову цінність представляє аналітичне оцінювання темпів зростання ринку сучасного електромобільного транспорту та виявлення основних сегментів та технічних напрямків для подальшого підвищення складового рівня цього виду рухомого складу в загальній долі автотранспорту України. Дослідження, проведені в даній роботі, надають можливість встановити основні чинники, усунення яких дозволить підвищити рівень екологічної безпеки автотранспорту за рахунок масового використання електромобілів в дорожньому русі. Встановлено динаміку залежності швидкості поширення електротранспорту й розвитку цього виду автотранспорту від покращення технічних і експлуатаційних характеристик електромобілів, що дозволить суттєво вплинути на прискорення розвитку електромобільного транспорту та на покращення стану екологічної безпеку навколишнього середовища завдяки зменшенню негативних факторів впливу дорожнього руху. Виконано порівняльний аналіз впливу рівня технічних компонентів електромобілів і традиційних автомобілів на стан автомобільного ринку. Узагальнено результати порівняльних характеристик компонувальних компонентів та технічних можливостей електрокарів в порівнянні із звичайними авто. Дано порівняльну оцінку найбільш поширених на внутрішньому ринку електромобілів в залежності від рівня їх екологічної безпеки для довкілля. Відзначено, які конструктивні рішення сучасних серійних електромобілів створюють найбільшу загрозу рівню дорожньої безпеки. Розглянуто можливі напрямки досліджень, впровадження результатів яких дозволило б досягти підвищення рівня екологічної безпеки електрокарів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.286 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Пристинський М. Г. 
Впровадження інформаційних технологій в процес управління міськими перевезеннями в Україні [Електронний ресурс] / М. Г. Пристинський, І. В. Гірін, В. І. Пахомов // Вісник Криворізького національного університету. - 2019. - Вип. 48. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2019_48_21
Мета роботи - комплексне дослідження сталого стану автомобільного транспорту загального користування та рішення ряду наукових і практичних питань управління перевізною діяльністю автобусних парків з використанням сучасних інформаційних технологій в Україні. Поставлена мета в роботі вирішується такими завданнями: аналізом сучасного стану автотранспортного комплексу з виявленням негативних сторін його діяльності та проблемних питань в підвищенні ефективності та якості перевезень пасажирів автобусами; дослідженням ринку інформаційних технологій, умов їх застосування на пасажирському транспорті; розробкою методики оцінки економічної ефективності роботи автобусних парків з використанням сучасних інформаційних технологій; узагальненням наявного досвіду і розробкою практичних рекомендацій щодо застосування супутникового моніторингу на міському автомобільному транспорті. Виконано аналітичні дослідження з використанням статистичних показників стосовно подальших перспектив підвищення показників роботи автобусних парків. Використано комплексний підхід, що включає узагальнення і аналіз літературних джерел і досліджень в галузі автомобільного пасажирського транспорту. Наукова новизна дослідження полягає в аналітичному оцінюванні темпів зростання обсягів міських автоперевезень та узагальненні сучасного досвіду і розробці науково-методичних рекомендацій щодо оцінки ефективності роботи автобусних парків з використанням сучасних інформаційних технологій. Практична значимість дослідження визначається прикладним характером наукових положень і висновків, що дозволяють на об'єктивній кількісній основі оцінювати економічні результати впровадження в господарську практику автобусних парків сучасних інформаційних технологій, і на цій основі підвищити ефективність роботи підприємств пасажирського транспорту і якість транспортного обслуговування пасажирів. Впровадження інформаційних технологічних систем у міські пасажирські перевезення дозволить вирішувати цілу низку питань, які на сьогодні є вузьким місцем в організації роботи автотранспорту, таких як: контроль за виконанням договірних умов перевізниками щодо числа автобусів, що випускаються щоденно на маршрути; підвищення безпеки та якості перевезень; прозорість економічної ефективності окремих автобусів, маршрутів і відповідно оподаткування перевізників; облік пасажиропотоків, у тому числі пільгових категорій пасажирів, та ряд інших питань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.109 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Пахомов В. І. 
Обгрунтування найближчих перспектив вибору джерела енергії для автомобіля [Електронний ресурс] / В. І. Пахомов, І. В. Гірін // Вісник Криворізького національного університету. - 2019. - Вип. 49. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2019_49_5
Основна мета роботи - комплексне дослідження впливу параметрів силових агрегатів автомобілів на економічну ефективність їх експлуатації та розробка на основі аналізу та систематизації світового досвіду пропозицій щодо економічних заходів стимулювання впровадження відновлюваних джерел енергії в якості джерел живлення автомобілів, а також оцінка їх ролі в формуванні кон'юнктури міжнародних енергетичних ринків. Виконано аналітичні дослідження з використанням світових та вітчизняних статистичних показників стосовно подальших перспектив розвитку автомобілів з силовими агрегатами на альтернативних джерелах живлення. Використано комплексний підхід, що включає узагальнення і аналіз літературних джерел і досліджень в галузі автомобільного транспорту. Наукову цінність представляє аналітичне оцінювання темпів зростання ринку сучасного автомобільного парку з двигунами на альтернативних джерелах живлення та виявлення основних сегментів та технічних напрямків для подальшого підвищення складового рівня цього виду рухомого складу в загальній долі автотранспорту України. Практична значимість роботи визначається можливістю використовувати розроблені і обгрунтовані в роботі заходи економічного стимулювання альтернативних джерел живлення для автомобільних двигунів. Положення і рекомендації дослідження можуть бути використані при вирішенні завдань забезпечення національної економічної безпеки за рахунок диверсифікації енергетичних джерел на внутрішньому ринку, а також при формуванні підходів до інтеграції України у транспортну систему ЄС. Результати роботи застосовано організаціями та компаніями, які беруть участь у формуванні політики в сфері енергетики. Виконано порівняльний аналіз впливу рівня технічних компонентів електромобілів і традиційних автомобілів на стан автомобільного ринку. Узагальнено результати порівняльних характеристик компонувальних компонентів та технічних можливостей електрокарів в порівнянні із звичайними авто. Надано порівняльну оцінку експлуатаційних показників найбільш поширених на сучасному світовому та внутрішньому ринку електромобілів і автомобілів з традиційними силовими агрегатами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 956.264 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Пахомов В. І. 
Дослідження та розробка заходів, спрямованих на зниження токсичності викидів промислового автотранспорту [Електронний ресурс] / В. І. Пахомов, І. В. Гірін, В. С. Гірін // Вісник Криворізького національного університету. - 2020. - Вип. 50. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2020_50_16
Основна мета роботи - кількісна оцінка забруднення атмосфери викидами автотранспорту підприємств в умовах Кривбасу і розробка аналітичної методики комплексного підвищення екологічної безпеки шляхом зниження рівня шкідливих викидів від промислової автотехніки в навколишнє середовище. Використано як теоретичні (математичне моделювання, використання теорії планування експерименту), так і експериментальні методи дослідження. Застосовано ряд приватних методів: аксіоматичний і гіпотетичний методи, аналіз та синтез, метод інтерпретації. Вихідні дані були отримані шляхом обстеження міських транспортних магістралей і аналізу автотранспортних потоків гірничодобувних підприємств м. Кривого Рогу. Одержані наступні наукові результати: розроблено метод прогнозу забруднення повітря автотранспортом для окремих ділянок автодоріг; розроблені статистичні схеми прогнозу шкідливих викидів автотранспорту за матеріалами спостережень у Кривбасі; розроблені методичні підходи прогнозування забруднення повітря автотранспортом на перспективу з урахуванням запланованих заходів щодо зниження промислового транспортного навантаження на атмосферне повітря; розроблена методика обстеження складу і інтенсивності викидів потоку промислового автотранспорту. Розроблені модель, методика і програма розрахунку показників режиму руху і питомої витрати палива на 1 т км виконаної транспортної роботи дозволяють для конкретних умов експлуатації обгрунтовано визначити оптимальний режим руху транспортних засобів, який поряд з максимальною умовною питомою продуктивністю забезпечуватимуть зниження концентрації шкідливих викидів рухомого складу під час експлуатації. Розроблено методику щодо ефективної експлуатації промислового автотранспорту. яка дозволяє істотно підвищити екологічний ккд рухомого складу. Запропоновано рекомендації щодо зниження автотранспортного забруднення повітряного середовища міста, які грунтуються на організаційних, технологічних і конструктивних рішеннях. На підставі проведених розрахунків полів концентрацій шкідливих викидів розроблений комплекс заходів щодо зниження рівня забруднення від промислового автотранспорту, який може бути використаний в виробничих програмах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 698.352 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Пахомов В. І. 
Обґрунтування раціональної організації експлуатації кар'єрних автосамоскидів [Електронний ресурс] / В. І. Пахомов, І. В. Гірін, В. Ю. Тищенко, О. А. Жалдаченко // Вісник Криворізького національного університету. - 2021. - Вип. 52. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2021_52_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 950.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського